2012. április 9., hétfő

jajj kiugrok a bőrömből

merthogy ... hossszú, hosszú dobpergés következik. Kaptam egy ilyen díjféleséget, amilyet még soha. Szóval ezer hála és köszönet illeti Alexandrát. Köszönöm. ♥






Szabályok :
1. Tedd ki a blogodra a képet . 
2.Említsd meg annak a jómadárnak a nevét, akitől kaptad. 
3.Küldd tovább minimum három, kizárólag One Direction fanfictionos blognak.  
4. Írj magadról pár infót ami 1D-vel kapcsolatos (pl.:hol és hogyan ismerted meg őket, ki(k) a kedvence(i)d , és miért stb. )
5. Akiknek tovább küldöd , hagyj megjegyzést a blogjukon , hogy tudják mi vár rájuk. 




Már a Viva La Vida-t is hallottam az X-Factorban, de akkor még egyáltalán nem tetszettek, és ha nem azt a dalt választják elsőnek, sokkal előbb megszeretem őket, így viszont az egész X alatt nem is érdeklődtem irántuk, és nem is értettem a nagy felhajtást körölöttük :D aztán a nyáron bepótoltam mindent, videónaplók, interjúk, majd a WMYB, és akkor le voltam nyűgözve és nem volt visszaút. rövidentömören ennyi. És Louis az abszolútkedvencem, mert piros volt a nadrágja a WMYB klipben és egyszer olyan szexin tűrte ki a haját a szeméből. ez nyilvánvalóan nem így van. Azért szeretem őt ennyire, mert imádom a random hülyeségeit, meg hogy még a legerőltetettebb poénjain is napokig képes vagyok nevetni, imádom az angyali hangját, és a mosolyát miközben énekel, imádom, hogy a nap huszonnégy órájában össze-vissza ölelgeti a másik négy fiút, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, meg imádom az arckifejezéseit is meg még vagy ezernyi dolgot, amit nem fogok itt felsorolni.

és akkor a díj megy tovább IDE és IDE és IDE sőt  IDE is (:


4 megjegyzés:

  1. imádom a blogoat,ezért tőlem is megkapod ezt a díjat. :) nem linkelek,mert már kint van neked.:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg a tied a legjobb 1D fanfiction :) nekem nagyon tetszik szinte függő lettem szóval grat és így tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahh úristen nagyon szépen köszönöööm (: ♥ és örülök, hogy tetszik :D

      Törlés